21 Şubat 2017 Salı

Note Fondöten İncelemesi

Uzun zamandır yazacak yazı bulamıyordum ama Note Fondöten bana gerçekten ilham verdi. Note'un her ürününü seviyorum. Rujundan tutun allığına, aydınlatıcısından tutun tekli farlarına hepsini çok seviyorum.


İçerisinde SPF15 bulunduruyor ve mat bir fondöten. İçinde simler veya ışıltılar yok. Pompalı bir şişesi var kesinlikle kolaylık sağlıyor. Öyle dandik bir şişesi de yok gayet dayanıklı geldi bana.


Kapatıcıları ve fondötenleri hep kolumda inceliyorum çünkü bileğim çok damarlı ve gördüğünüz gibi yeşil yeşil durduğu için en iyi burda belli olur kapatıcılık seviyesi diye düşündüm. Fondöteni incelemeden öncesi yukarıdaki gibi.


Sonrası bu şekilde. İzlenimlerim şöyle;
  • Fondötenin yapısı gerçekten kalın.
  • Kapatıcılığı ise ortadan yükseğe doğru.
  • Bence KESİNLİKLE kuru ciltlere uygun değil çünkü baya pudralı bir yapısı var.
  • Cildi sarı alt tonlu olanlara uygun.
  • Kalıcılığı güzel. Kolumu sadece suya tuttuğumda kesinlikle çıkmadı.
Benim fondötenle ilgili analizim bu şekilde. Sizin bu fondöten hakkındaki görüşleriniz veya önerileriniz varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz :)

*Bu arada instagram üzerinde daha çok aktifim beni "nisanmeyvesi" adıyla bulabilirsiniz. Hoşcakalın 😊


Devamını oku »

5 Ocak 2017 Perşembe

Golden Rose Selective 01 Far Paleti

Final haftam başlasa da hatta yarın bir finalim olsa da bugün bir yazı yayınlamayı ihmal etmedim. Şimdi göstereceğim palet benim elimde olmasını istediğim rengarenk bir palet.

                    

Golden Rose'un 01 numaralı paleti 12 renkten oluşuyor. Indirimden 11 tl gibi bir fiyata sahip olmuştum Cosmetica'dan.


Renkleri genel olarak mavi tonlardan oluşsa da pembe ve altın sarısı da içinde barındırıyorlar.


İlk 6 renk gayet birbiriyle kombinlenebilecek renkler. Özellikle ben lacivert tonlu rengi çok seviyorum. Mavi gözlüler için bulunmaz bir nimet bence bu palet. Benim gözlerim kahverengi olmasına rağmen lacivert bir kazak giydiğimde gözlerime hafif lacivert gölgeler vermeyi seviyorum.


İçinde göz pınarlarını aydınlatacak renkler de var. Pigmentasyonları iyi fakat lacivert renkler istediğim kadar pigmentli değil. Üst üste sürdükçe daha pigmentli bir sonuç alıyorum. Yapıları asla sert değil yumuşacık. Tozutma problemi çok az. Siz de benim gibi elimin altında biraz aykırı renkler bulundurayım diyorsanız bu palet size göre.

Yorum ve görüşlerinizi her zaman benimle paylaşabilirsiniz. Sevgiyle kalın, hoşçakalın :)


Devamını oku »

1 Ocak 2017 Pazar

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı İncelemesi

Finallerime tam 1 gün kala yazı yayınlamam da biraz risk bence :) Iki arada bir derede burayı da ihmal etmemeye çalışıyorum. Bu arada 2017 yılının ilk yazısını da yazmış bulunuyorum hayırlara vesile olması dileğiyle :)
Bugün size Rimmel London Match Perfection kapatıcısını uygulamalı olarak inceleyeceğim. Siz de ne kadar kapatıcı olduğunu görüp size uygun olup olmadığıyla ilgili bir fikre sahip olursunuz diye düşündüm.


Rimmel London Match Perfection kapatıcının bendeki rengi 010 Ivory yani en açık rengi. Kapatmasının yanı sıra aydınlatmasını da yeterli buluyorum.


Bileğimin bu damarlı mı damarlı görüntüsüne bu kapatıcıyı uygularsam net şekilde belli olacağını düşündüm çünkü gördüğünüz gibi baya bir yeşillikler var bileğimde.


Bu kapatıcı bence sarı değil beyaz alt tonlu. Sarı alt tonlular yüzü aydınlık gösterme konusunda biraz sönük kalıyor diye düşünüyorum. Bu arada kapatıcı çabuk dağılıyor ve kremsi bir kıvamı var. Ben genelde küçük bir süngerle dağıtmayı tercih ediyorum.


Ama burada süngerle falan değil bildiğiniz elimle dağıttım açıkçası 😁 Süngerle biraz daha ince yapıya sahip hale geldiğini düşünüyorum. Bu da uyguladıktan sonraki hali. Gördüğünüz gibi olağanüstü bir kapatıcılığı yok fakat hafif yapıda ve günlük kullanıma uygun.

Rahatsız edici derecede bir göz altı morluğunuz varsa bu kapatıcılık sizin için yeterli olmayacaktır. Ama daha sağlıklı görünmek adına veya gözaltınızdaki hafif kusurları kapatmak amacıyla alacaksınız yeterlidir. Fiyatı 17-18 civarında ve Watsons'larda satılıyor. Beni buraya tıklayarak instagram hesabımdan da takip edebilirsiniz. Sevgiyle kalın 😊

Devamını oku »

27 Aralık 2016 Salı

2016 Yılı Favorilerim

2017 yılına sayılı günler kala ben de size 2016 yılında en beğendiğim en çok elimin gittiği ürünleri göstermek istedim. Size de hazır her yerde indirim varken fikir veririm diye düşündüm. Gelelim yazımıza..

#Yılın Ten Ürünü#


Pure Beauty'nin BB kremi bu yıl en çok kullandığım ten ürünü oldu. Cildi çok sağlıklı ve parlak gösteren bir ürün. Yağlı ciltler memnun kalmayabilir bu parlamadan ama diğer bütün cilt tiplerine çok yakışacağını düşünüyorum. Watsons'larda 30 tl gibi bir fiyata bulabilirsiniz ama sanırım şu an indirimde.

Bu ürünle alakalı detaylı yorumlarımı okumak, ve yine aynı markanın CC kremi ile arasındaki farklarını görmek istiyorsanız buraya tıklayarak yazımı okuyabilirsiniz.

#Yılın Kapatıcısı#


Rimmel London Match Perfection kapatıcısı günlük hayatımda sürekli kullandığım, kapatıcı özelliğinin yanısıra aydınlatıcı özelliğinin de olmasıyla çok pratik bir yapıya sahip olan kapatıcım. Kapatıcılığı çok yüksek değil fakat günlük kullanıma yeterli. Fiyatı 16-17 tl civarında ve Watsons'larda satılıyor.

#Yılın Bronzerı#


The Balm Bahama Mama bronzerı rengi bana çok koyu gelse de yüzümü ısıtmak için sürekli kullandığım bir bronzer. Çoğu zaman allık uygulamadan sadece bu bronzerı kullanıyorum hem yüzümü boyutlandırmak hem de beyaz tenimi biraz ısıtmakta bana çok yardımcı oluyor. Bu yıl sürekli kullanmama rağmen dibini bile görmedim :) Bitmesini hiç istemediğim ürünlerden. Fiyatı 40 tl civarında ve Gratis'lerde satılıyor.

#Yılın Far Paleti#


Flormar'ın 07 Nude Dudes paleti en çok kullandığım far paletiydi bu yıl. Çünkü renkleri o kadar kolay ve o kadar günlük hayata uygun ki özel günler hariç çoğu günde bu paleti kullandım. Flormar mağazalarında 20 tl civarında bu paleti bulabilirsiniz. Paletin renklerini daha net görebilmek ve bu paletle nasıl bir makyaj yapabileceğinizi öğrenmek istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

#Yılın Eyelinerı#


Nyc markasını çok fazla sevmesem de bu eyelinerına tam anlamıyla ba-yı-lı-yo-rum. Ucu incecik ve kuyruk yapmak için harika. Siyahlığı gerçekten tatmin ediyor ve asla akmıyor. Daha pahalı ürünlere nazaran çok daha başarılı sonuçlar çıkardığına inanıyorum. Üstelik fiyatı sadece ve sadece 9 tl. Mutlaka bakın ve alın bence. Yalnız renk tonuna dikkat edin bazen simli eyelinerla karıştırılabiliyor. Yine Watsons'larda bulabilirsiniz.

#Yılın Maskarası#


Maybelline Lash Sensational rimelin bu yıl olağanüstü çıkışını hepimiz biliyoruz. Fazla söze gerek yok diye düşünüyorum maskara hakkındaki yorumlarım ve en büyük sorunu olan temizlenememe sorununu nasıl çözdüğümü buraya tıklayarak detaylıca okuyabilirsiniz.

#Yılın Ruju#


Flormar'ın twist up lipsticklerinden Caramel rengi hem sürüm kolaylığı hem de her makyaja olan uyumuyla bu yıl en çok kullandığım rujumdu.

#Yılın Ojesi#


Flormar'ın Pearly serisinden PL451 "Rich Life" rengi bu yıl en çok kullandığım ojemdi. Zaten rose gold ve gold renkleri bu yıl büyük bir çıkış yaptı bu sebeple benim de en sevdiğim renklerden biriydi.

#Yılın Saç Bakım Ürünü#


Ve bu yıl 3 kutu bitirdiğim kokusuna hayran olduğum saç bakım ürünüm ise Urban Care markasına ait Shake n Repair saç köpüğüydü. Her yönüyle inanılmaz güzel. İndirimde 20 tl civarına düşüyor ve sürekli de indirime giriyor zaten. Mutlaka denemelisiniz. Bu ürünü detaylıca incelediğim yazıma da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Benim bu yıl en sık kullandığım ürünlerim bunlardı. Siz bu yıl en çok hangi ürünü kullandığınızı, benim kullandıklarımdan hangisini sevdiğinizi veya sevmediğinizi aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Soru ve görüşlerinizi de yazarsanız çok çok sevinirim. 2017 yılı hepimize sağlık, mutluluk, huzur ve tabiki para nasip eder inşAllah. Hepinizi öpüyorum. Sağlıcakla kalın :)
Devamını oku »

23 Aralık 2016 Cuma

Sonu Şaşırtan Filmler Listem

Bugün makyaj ve kozmetikten apayrı bir konu ile karşınızdayım. Ben sonu şaşırtan filmler listelerine bayılırım. Sonunda beni şok eden filmlerin her zaman bende farklı bir yeri olmuştur. Bu tip filmlerin insanı çok cezbettiğini düşünüyorum. Çeşitli sitelerde de böyle film listeleri var fakat ben bazılarında şaşırmamıştım, bazılarında ise çok sıkılmıştım. Aşağıda gösterdiklerim ise benim favorilerim. Beni gerçekten şaşırtan ve ters köşe yapan filmler.

Bu filmlerin kaç dakika olduğunu, kimlerin oynadığını veya kaç ödül aldığını bu yazıda görmeyeceksiniz. Çünkü bu bir bilgilendirme yazısından çok tavsiye yazısıdır :)

1-) The Skin I Live In (İçinde Yaşadığım Deri)


İlk filmimiz bu listedeki en favori filmim. Herkesin izlemesini istediğim ve herkesin şaşıracağına inandığım bir film. Yalnız filmin özetini okumamanızı tavsiye ediyorum çünkü film hakkındaki her cümle aslında spoiler niteliğinde. Yani filmi direkt olarak anlayabileceğiniz düzeyde cümleler kullanılmış. Film kısaca bir adamın tecavüze uğrayan kızının tecavüzcüsünden aldığı intikamı anlatıyor.

Ama ne intikam! Öyle işkence sahneleri falan beklemeyin. Resmen drama kaçan bir hikaye bu. Fakat asla sıkıcı değil. İlk anlardan itibaren sizi ekrana kitleyecek ve gözünüzü bir an olsun ayıramayacaksınız. Kimi zaman "oha" diyecek, kimi zaman "yuh, bu nasıl senaryo" diyeceksiniz. Hatta belki psikolojiniz garipleşecek :) Yalnız filmi 18 yaşın altındakilerin izlememesini öneririm çünkü açık sahneler barındırıyor. Bu filme puanım 10 üzerinden 9.

2-) Awake (Anestezi)


Bu film "anestezi farkındalığı" adıyla geçen durumu anlatıyor. Bu durum anestezi altında olan bir hastanın anestezi sırasında bilincinin açılması, etrafındaki her şeyi duyması ve her şeyi hissetmesi demektir. Oldukça acılı bir süreçtir ve hastada derin izler bırakır çünkü ameliyat sırasındaki bütün acıyı hisseder.

Ancak film bununla kalmıyor. Hastanın tek derdi bu değil yani :) Oldukça ilginç bir konuya sahip olan bu filmi kesinlikle izlemenizi öneriyorum. Filme puanım 10/7.

3-) Black Swan (Siyah Kuğu)


Filmde hırs ve azim ön planda. Tam bir psikolojik dram filmi. Sadece Natalie Portman oynuyor diye bile izlenebilir. (Kimlerin oynadığını yazmayacağımı söyledim ama bu istisnai bir durum tabi ki :) Filmde bir bale gösteri olacak ve 2 kadın bu rol için kapışacaktır. Önce ne olduğunu anlayamayacak ve "deli mi bu?" diye soru işaretleriniz oluşacak kafanızda. Fakat anlamaya başladığınız an gerçekten şaşıracak ve bi süre filmde takılı kalacaksınız. Çok güzel işlenmiş bir senaryo ve Natalie Portman'ın muhteşem oyunculuğu ile harmanlanmış bir film. Puanım ise 10/9.

4-) Wicker Park (Hep Seni Aradım)


Tam bir romantik dram filmi. Aşık olduğu kızı arayan bir adamın hikayesini anlatıyor. Hayatının aşkını bulduğuna inanıyor fakat o kadın birden ortadan kayboluyor. Filmde 3 ana karakter var ve bu film de kesinlikle şaşıracağınız ve "nasıl ya" diyeceğiniz bir film. Romantik filmlerden hoşlanmıyorsanız seveceğinizi düşünmüyorum. Filme puanım 10/6.

5-) The Mist (Öldüren Sis)


Sonu en çok yaralayan, en çok insanı hüzne boğan ve en çok etkileyen film bu sanırım. İnanın filmin sadece son 10 dakikasına 10 dakika boyunca ağladım. Tansiyonu çok yüksek ve nabzın hiç düşmediği bir film. Kasabaya inen sis ve sisle birlikte gelen garip böcekleri ve bir süpermarketin içinde sıkışıp kalan bir grup insanı anlatan bir film.

Stephen King imzalı bir film zaten ne kadar kötü olabilir ki? İnanılmaz güzel ve insanı merakta bırakan, heyecanlandıran bir film. Kesinlikle izlemenizi öneriyorum. Filme puanım 10/9

Sizin de sonunda şaşırdığınız filmler varsa aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Bu listenin 2.si de gelebilir isterseniz. Ben bu tarz filmleri çok izlediğimden listem oldukça kabarık :) Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum. Sağlıkla kalın...
Devamını oku »

19 Aralık 2016 Pazartesi

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Çok uzun zamandır istisnasız her makyajımda kullandığım 07 Nude Dudes far paleti. Makyaja yeni başladıysanız, ya da siz de benim gibi makyajda nude tonlardan hoşlanıyorsanız bu palet tam size göre. Zaten yakın zamanda yeni başlayanlar için makyaj adıyla bir yazı düşünüyorum. Faydalı olacağını umuyorum. Bu konuyla ilgili düşünceleriniz varsa aşağıya yorum bırakabilirsiniz.


Gelelim 07 Nude Dudes paletine. 5 renkten oluşuyor kahve tonlarını barındırıyor. Açıktan koyuya doğru renkler var ve kesinlikle soft bir makyaj yapmak için gerekli renkler. Elinizin altında olması gereken bir palet.



En baştaki rengi göz kapağımı nötrlemek için kullanıyorum. Yanındaki bu lilamsı renk ise hafif bir boyut kazandırmak için güzel bir renk. Bir sonraki hafif kahve tonu ise tam bir gölgelendirme rengi. Tavsiyem; gölgelendirme işlemine direkt koyu renkten başlamamanız. Güzel bir geçiş sağlamak amacıyla gölgelendirme işlemine bu baştan 3. rengi kullanmanızı öneririm. Renkleri yavaş yavaş koyulaştırmak her zaman daha hoş bir geçiş sağlar.
4. renk ise tam bir sütlü kahve tonu ve rengi koyulaştırmak, gölgelendirmeyi tam anlamıyla yapmak için çok uygun bir renk. En son rengimiz ise bir acı kahve tonu ve paletteki en koyu renk. Ben bu rengi 2 şey için kullanıyorum ilki kaşlarımı doldurmak. İkincisi ise göz kapağımın dış köşelerine hafif bir derinlik kazandırmak.


Bu palet kesinlikle joker bir palet. Ne yapsam diye düşündüğünüz, çok da uğraşmak istemediğiniz bir an varsa bu palet yardımınıza koşabilir. Pigmentasyonu iyi fakat tabi ki mükemmel değil. Fakat üst üste uygularsanız daha fazla pigment sağlayabilirsiniz. Fiyatı 20 tl civarında. Tozutması çok değil, katlanabilinecek düzeyde.

Sizin de bu paletle ilgili düşünceleriniz varsa yorum bırakabilirsiniz. Tabi ki bana her türlü eleştiriniz veya öneriniz de dikkate alınacak. Bloğuma hala abone olmadıysanız yazılarımdan ilk kez haberdar olmak için "bu siteye katılın" butonuna tıklayabilirsiniz. Instagramdan da bana ulaşabilirsiniz "nisanmeyvesi" ismiyle. Sevgiyle kalın :)
Devamını oku »