27 Aralık 2016 Salı

2016 Yılı Favorilerim

2017 yılına sayılı günler kala ben de size 2016 yılında en beğendiğim en çok elimin gittiği ürünleri göstermek istedim. Size de hazır her yerde indirim varken fikir veririm diye düşündüm. Gelelim yazımıza..

#Yılın Ten Ürünü#


Pure Beauty'nin BB kremi bu yıl en çok kullandığım ten ürünü oldu. Cildi çok sağlıklı ve parlak gösteren bir ürün. Yağlı ciltler memnun kalmayabilir bu parlamadan ama diğer bütün cilt tiplerine çok yakışacağını düşünüyorum. Watsons'larda 30 tl gibi bir fiyata bulabilirsiniz ama sanırım şu an indirimde.

Bu ürünle alakalı detaylı yorumlarımı okumak, ve yine aynı markanın CC kremi ile arasındaki farklarını görmek istiyorsanız buraya tıklayarak yazımı okuyabilirsiniz.

#Yılın Kapatıcısı#


Rimmel London Match Perfection kapatıcısı günlük hayatımda sürekli kullandığım, kapatıcı özelliğinin yanısıra aydınlatıcı özelliğinin de olmasıyla çok pratik bir yapıya sahip olan kapatıcım. Kapatıcılığı çok yüksek değil fakat günlük kullanıma yeterli. Fiyatı 16-17 tl civarında ve Watsons'larda satılıyor.

#Yılın Bronzerı#


The Balm Bahama Mama bronzerı rengi bana çok koyu gelse de yüzümü ısıtmak için sürekli kullandığım bir bronzer. Çoğu zaman allık uygulamadan sadece bu bronzerı kullanıyorum hem yüzümü boyutlandırmak hem de beyaz tenimi biraz ısıtmakta bana çok yardımcı oluyor. Bu yıl sürekli kullanmama rağmen dibini bile görmedim :) Bitmesini hiç istemediğim ürünlerden. Fiyatı 40 tl civarında ve Gratis'lerde satılıyor.

#Yılın Far Paleti#


Flormar'ın 07 Nude Dudes paleti en çok kullandığım far paletiydi bu yıl. Çünkü renkleri o kadar kolay ve o kadar günlük hayata uygun ki özel günler hariç çoğu günde bu paleti kullandım. Flormar mağazalarında 20 tl civarında bu paleti bulabilirsiniz. Paletin renklerini daha net görebilmek ve bu paletle nasıl bir makyaj yapabileceğinizi öğrenmek istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

#Yılın Eyelinerı#


Nyc markasını çok fazla sevmesem de bu eyelinerına tam anlamıyla ba-yı-lı-yo-rum. Ucu incecik ve kuyruk yapmak için harika. Siyahlığı gerçekten tatmin ediyor ve asla akmıyor. Daha pahalı ürünlere nazaran çok daha başarılı sonuçlar çıkardığına inanıyorum. Üstelik fiyatı sadece ve sadece 9 tl. Mutlaka bakın ve alın bence. Yalnız renk tonuna dikkat edin bazen simli eyelinerla karıştırılabiliyor. Yine Watsons'larda bulabilirsiniz.

#Yılın Maskarası#


Maybelline Lash Sensational rimelin bu yıl olağanüstü çıkışını hepimiz biliyoruz. Fazla söze gerek yok diye düşünüyorum maskara hakkındaki yorumlarım ve en büyük sorunu olan temizlenememe sorununu nasıl çözdüğümü buraya tıklayarak detaylıca okuyabilirsiniz.

#Yılın Ruju#


Flormar'ın twist up lipsticklerinden Caramel rengi hem sürüm kolaylığı hem de her makyaja olan uyumuyla bu yıl en çok kullandığım rujumdu.

#Yılın Ojesi#


Flormar'ın Pearly serisinden PL451 "Rich Life" rengi bu yıl en çok kullandığım ojemdi. Zaten rose gold ve gold renkleri bu yıl büyük bir çıkış yaptı bu sebeple benim de en sevdiğim renklerden biriydi.

#Yılın Saç Bakım Ürünü#


Ve bu yıl 3 kutu bitirdiğim kokusuna hayran olduğum saç bakım ürünüm ise Urban Care markasına ait Shake n Repair saç köpüğüydü. Her yönüyle inanılmaz güzel. İndirimde 20 tl civarına düşüyor ve sürekli de indirime giriyor zaten. Mutlaka denemelisiniz. Bu ürünü detaylıca incelediğim yazıma da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Benim bu yıl en sık kullandığım ürünlerim bunlardı. Siz bu yıl en çok hangi ürünü kullandığınızı, benim kullandıklarımdan hangisini sevdiğinizi veya sevmediğinizi aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Soru ve görüşlerinizi de yazarsanız çok çok sevinirim. 2017 yılı hepimize sağlık, mutluluk, huzur ve tabiki para nasip eder inşAllah. Hepinizi öpüyorum. Sağlıcakla kalın :)

1 yorum:

  1. Merhaba sayfama bekliyorum

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil