19 Aralık 2016 Pazartesi

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Çok uzun zamandır istisnasız her makyajımda kullandığım 07 Nude Dudes far paleti. Makyaja yeni başladıysanız, ya da siz de benim gibi makyajda nude tonlardan hoşlanıyorsanız bu palet tam size göre. Zaten yakın zamanda yeni başlayanlar için makyaj adıyla bir yazı düşünüyorum. Faydalı olacağını umuyorum. Bu konuyla ilgili düşünceleriniz varsa aşağıya yorum bırakabilirsiniz.


Gelelim 07 Nude Dudes paletine. 5 renkten oluşuyor kahve tonlarını barındırıyor. Açıktan koyuya doğru renkler var ve kesinlikle soft bir makyaj yapmak için gerekli renkler. Elinizin altında olması gereken bir palet.



En baştaki rengi göz kapağımı nötrlemek için kullanıyorum. Yanındaki bu lilamsı renk ise hafif bir boyut kazandırmak için güzel bir renk. Bir sonraki hafif kahve tonu ise tam bir gölgelendirme rengi. Tavsiyem; gölgelendirme işlemine direkt koyu renkten başlamamanız. Güzel bir geçiş sağlamak amacıyla gölgelendirme işlemine bu baştan 3. rengi kullanmanızı öneririm. Renkleri yavaş yavaş koyulaştırmak her zaman daha hoş bir geçiş sağlar.
4. renk ise tam bir sütlü kahve tonu ve rengi koyulaştırmak, gölgelendirmeyi tam anlamıyla yapmak için çok uygun bir renk. En son rengimiz ise bir acı kahve tonu ve paletteki en koyu renk. Ben bu rengi 2 şey için kullanıyorum ilki kaşlarımı doldurmak. İkincisi ise göz kapağımın dış köşelerine hafif bir derinlik kazandırmak.


Bu palet kesinlikle joker bir palet. Ne yapsam diye düşündüğünüz, çok da uğraşmak istemediğiniz bir an varsa bu palet yardımınıza koşabilir. Pigmentasyonu iyi fakat tabi ki mükemmel değil. Fakat üst üste uygularsanız daha fazla pigment sağlayabilirsiniz. Fiyatı 20 tl civarında. Tozutması çok değil, katlanabilinecek düzeyde.

Sizin de bu paletle ilgili düşünceleriniz varsa yorum bırakabilirsiniz. Tabi ki bana her türlü eleştiriniz veya öneriniz de dikkate alınacak. Bloğuma hala abone olmadıysanız yazılarımdan ilk kez haberdar olmak için "bu siteye katılın" butonuna tıklayabilirsiniz. Instagramdan da bana ulaşabilirsiniz "nisanmeyvesi" ismiyle. Sevgiyle kalın :)

8 yorum:

  1. Renkler güzel. En azından benim tarzıma uygun. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Renkleri beğendim ancak çok kremsi değil sanırım. Pastel nude far pigmentlerine benziyor. Tavsiye için teşekkürler.

    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Harika renkler her şeyle kombin olur :)

    YanıtlaSil
  4. Benim ilk far paletimdi ve dediğiniz gibi gerçekten joker bir palet. Şimdi bir sürü paletim olmasına rağmen acil çıkmam gerektiğinde ve günlük elim hep bu palete gidiyor.

    YanıtlaSil