1 Ocak 2017 Pazar

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı İncelemesi

Finallerime tam 1 gün kala yazı yayınlamam da biraz risk bence :) Iki arada bir derede burayı da ihmal etmemeye çalışıyorum. Bu arada 2017 yılının ilk yazısını da yazmış bulunuyorum hayırlara vesile olması dileğiyle :)
Bugün size Rimmel London Match Perfection kapatıcısını uygulamalı olarak inceleyeceğim. Siz de ne kadar kapatıcı olduğunu görüp size uygun olup olmadığıyla ilgili bir fikre sahip olursunuz diye düşündüm.


Rimmel London Match Perfection kapatıcının bendeki rengi 010 Ivory yani en açık rengi. Kapatmasının yanı sıra aydınlatmasını da yeterli buluyorum.


Bileğimin bu damarlı mı damarlı görüntüsüne bu kapatıcıyı uygularsam net şekilde belli olacağını düşündüm çünkü gördüğünüz gibi baya bir yeşillikler var bileğimde.


Bu kapatıcı bence sarı değil beyaz alt tonlu. Sarı alt tonlular yüzü aydınlık gösterme konusunda biraz sönük kalıyor diye düşünüyorum. Bu arada kapatıcı çabuk dağılıyor ve kremsi bir kıvamı var. Ben genelde küçük bir süngerle dağıtmayı tercih ediyorum.


Ama burada süngerle falan değil bildiğiniz elimle dağıttım açıkçası 😁 Süngerle biraz daha ince yapıya sahip hale geldiğini düşünüyorum. Bu da uyguladıktan sonraki hali. Gördüğünüz gibi olağanüstü bir kapatıcılığı yok fakat hafif yapıda ve günlük kullanıma uygun.

Rahatsız edici derecede bir göz altı morluğunuz varsa bu kapatıcılık sizin için yeterli olmayacaktır. Ama daha sağlıklı görünmek adına veya gözaltınızdaki hafif kusurları kapatmak amacıyla alacaksınız yeterlidir. Fiyatı 17-18 civarında ve Watsons'larda satılıyor. Beni buraya tıklayarak instagram hesabımdan da takip edebilirsiniz. Sevgiyle kalın 😊

2 yorum:

  1. Kapatıcılığı az bi ürün o yüzden almamıştım teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil